Marijana Pašalić/Instagram
zar je moguće

Trenerica Marijana: Prestanite raditi ove početničke greške, zato kilogrami i ne idu dolje

Javite jesam li u pravu

Nažalost, svi smo se našli u situaciji kad smo pokušali jesti zdravije, a brojka na vagi se nije smanjila. Kao i kod većine stvari u životu, tako i kod mršavljenja postoji mnogo čimbenika koji se moraju poklopiti. Upravo zato smo se obratili poznatoj splitskoj trenerici Marijani Pašalić (fit with Mary) kako bi nam ukazala na neke greške koje sigurno radimo.

- Provjerite svoj jelovnik jer zdrava namirnica ne mora biti odgovarajuća vašim ciljevima. Stoga dozirajte, jedite prave namirnice u pravo vrijeme i obavezno čitajte deklaracije na proizvodima, posebice udio šećera, za što kvalitetniji prehrambeni bio ritam, koji će uz trening donijeti izvrsne rezultate. Javite jesam li u pravu - govori nam Marijana te navodi najčešće greške u prehrani koje sigurno radimo.

Najčešće pogreške koje koče vas uspjeh:

  • grickanje dvopeka kao zamjena za kruh
  • čokolada s visokim udjelom šećera (pogledaj deklaraciju)
  • kandirano voće umjesto svježeg
  • smoothie s previše voća (dodajte i povrće, treba biti balans)
  • kava za doručak
  • instant kave s previše šećera
  • neumjerenost u mliječnim napitcima (pogledaj udio šećera)
  • vino za večeru
  • grickanje štapića i krekera
  • proteinski barovi s malo proteina, a puno šećera i fruktoznog sirupa
  • marmelade s previše šećera
  • preskakanje obroka
  • prečesto ili prerijetko uzimanje obroka
  • odabir nemasnih proizvoda bogatih šećerima
  • odabir krivih namirnica za večeru

Planirate obroke

- Nosite užinu na posao i redovito tijelu osigurajte kvalitetno gorivo. Bez ‘goriva‘ ne trošite mast, nego mišić. Hrana i vježbe oblikuju vaše tijelo, ne trenirajte ga gladovanjem. Opskrbite se orašastim plodovima, bademima, kikirikijem. Indijski oraščići će slatkim okusom za početak najbolje nadomjestiti želju za slatkišima. Uvrstite ih u međuobroke, ujutro i popodne - dozirano.

Kupite zdravi kakao, napravite chia puding koji će biti zamjenska čokolada, dodajte bobičasto voće i uživaj u sjajnom zdravom ukusnom desertu. Naspavajte se jer nedovoljan san se često sutradan nadoknađuje slatkišima. Pijte dovoljno vode i biljnih čajeva - savjetuje trenerica.

Linker
21. srpanj 2024 08:21